Roei-uitslagen 2022

-Verslag Roeien 2022

Het was gewoon weer een pracht Maandagmorgen 29-8-22 , 16 heren teams en 8 dames teams aan de start.

De voorronde liep gesmeerd wat resulteerde in een heren finale met de einduitslag 1 Corfa ten Brinke 2 De Jorna’s 3 De Kanonskogels.

De dames finale met de einduitslag 1 de Bonkte Hongd 2 De Jorna Meiden 3 Kasteleen Levvel, de aannemers groep van project Afsluitdijk had met 3 teams ingeschreven en wilde 1 keer tegen elkaar strijden, dat werd ook een prachtige finale, dit was de uitslag, 1 Lely’s Meerwerk 2 Mels Angels 3 Samen Sterker Trots.

Deze prachtige morgen werd mede mogelijk gemaakt door de volgende sponsoren: Koninklijke Marine Marine Watersport Vereniging Hollands Kroonse uitdaging, Luyt groep (sleepboot voor het halen van de sloepen), Sandfirden(schoonmaken van de sloepen), Wr161 fam. Wigbout startschip en vlot sleper, Wr291 fam. van der Laan finishschip, Edwin Wittink Tent Op De Haven, KNRM algehele haven assistentie, JJ Tijsen Electro, Kees (knilles) Wagenmaker (loopplank ), Daan Gersen wr156 voor het terug brengen van de sloepen, Bouwbedrijf Hollands Kroon voor de extra bijdrage, Bestuur visserijdagen, Bakker geluid (microfoonnist), Herman Loer bedankt voor het leveren van deze foto’s.

En natuurlijk alle mensen die ons weer hebben bijgestaan bij de start en finish, iedereen hartstikke bedankt namens IJsclub Voorwaarts Den Oever.

uitslag roeien:

Uitslag en finale heren 2022